Kundtjänst: 08-35 65 31

OFFICIELL VÄRLDSGARANTI 2-5 ÅR 100% PRISGARANTI HELFÖRSÄKRADE LEVERANSER 14 DAGARS ÖPPET KÖP
X

Glöm inte att lägga till Protect MyWatch till din exklusiva klocka i kassan.

1000:-

rabatt vid tillval
av Protect MyWatch.

* Gäller köp över 10,000 SEK.

Leveransvillkor

När du handlar hos oss ingår alltid moms och fri frakt i det angivna priset. Vi levererar alla produkter och tillbehör kostnadsfritt inom Sverige, i samarbete med speditörer som , Posten och DHL. Notera att vi, förutom till Gotland, inte kan leverera till adresser som kräver båttransport inom Sverige.

Speditörer

Leveranstiden är normalt ca 4–12 arbetsdagar, beroende på om produkten finns på vårt centrallager eller om den beställs på begäran direkt från leverantörens lager. Vi gör alltid allt vad vi kan för att hålla den uppskattade leveranstiden, för att du ska få hem dina produkter så snabbt som möjligt. Ibland kan det dock ta lite längre tid än beräknat, om vi till exempel får vänta på leverans från leverantören. Men vi levererar din beställning så fort vi bara kan. Tänk på att du som kund alltid ska kunna visa legitimation vid utlämningen/leveransen av produkterna.

Leveransbekräftelse

När vi har tagit emot din order får du en orderbekräftelse av oss via e-post. Du får även en ett e-postmeddelande med leveransbekräftelse i samband med att produkten/produkterna lämnar vårt lager.

Transportskador

Om en transportskada skulle uppstå ber vi dig att göra en anmälan om skadan till vår kundtjänst via e-post eller telefon. Vi följer konsumentverkets riktlinjer och anmälan ska göras inom skälig tid efter det att köparen märkt eller borde ha märkt felet. Det är därför viktigt att du avemballerar och inspekterar dina produkter noggrant. För företag gäller att anmälan om transportskador ska ha inkommit inom sju dagar.
För att ärendet ska kunna handläggas på snabbast möjliga sätt ber vi dig att behålla produktens emballage så att detta kan besiktigas. Beroende på skadans omfattning företas omleverans, avhjälpande eller prisavdrag.

Hämta själv i butik

Om du inte har möjlighet att vara hemma och passa speditörernas leveranstider kan du välja Hämta själv som leveranssätt i kassan. Då hämtar du själv din beställning vid vårt kontor på Klarabergsviadukten 70, sektion D efter tidsbokning med oss.
När du väljer Hämta själv i butik betalar du dina produkter med önskat betalningssätt i webbshopens kassa. Efter att din order har tagits emot skickas produkterna från vår leverantör till vårt kontor. Observera att vi skickar ett e-postmeddelande samt ett SMS till dig så fort produkterna är framtagna och redo att hämtas. Observera att ordern återgår till vårt centrallager 14 dagar efter du mottagit första avisering. Vårt kontor för utlämning har öppet vardagar mellan kl. 11.00 och 15.00 efter tidsbokning. 

Expressleverans

Leveranssättet Expressleverans kan erbjudas på vissa produkter. Om vi inte har möjlighet att erbjuda Expressleverans kommer vi meddela detta så snart som möjligt efter lagd order. 

Sverige
Med leveranssättet Expressleverans får du som bor i Sverige generelt leverans inom 5-6 arbetsdagar om du beställer innan kl. 14.00. (observera att en del klockor ej kan hanteras som Expressbetällningar, vi kommer i så fall meddela om så är fallet.)

Du som kund aviseras ca 30 minuter innan leverans. Samtliga produkter i en order måste finnas i lager för att leveranssättet Expressleverans skall vara möjligt. Kostnaden för Expressleverans är 1495 kr per order.